Trečiadienį „Ludogorets Arena“ stadione šeimininkus palaikys tūkstančiai vietos futbolo mėgėjų. Tačiau arenos skliautus drebins ne tik bulgarų šūksniai, bet ir lietuviškos skanduotės. Lemiamame mūšyje su „Žalgiriu“ bus ir „Pietų IV“ bendruomenės atstovai.

Ištikimiausi Lietuvos čempionų aistruoliai į Bulgariją keliavo lėktuvais, automobiliais ir traukiniais. Pirmieji žaliai baltų fanai Razgrade pasirodė antradienį vakare, o trečiadienį miestelio aikštėse jau dominavo „Žalgirio“ spalvomis vilkintys lietuviai. Daugumai iš jų tai buvo pirmoji pažintis su Bulgarija ir Ludogorijos regiono perlu vadinamu Razgrado miestu. „Turiu prisipažinti, kad aš Bulgarijoje nesu buvęs. Kažkada labai seniai teko lankytis Rumunijoje, bet Bulgarijoje esu pirmą kartą. Tiesą sakant, nieko ypatingo nesitikėjau, bet jaučiasi, kad čia pragyvenimo lygis žemesnis nei Lietuvoje. Razgradas irgi niekuo ypatingu pasigirti negali. Tai Marijampolės dydžio miestas, bet iki Marijampolės jam labai toli“, – samprotavo „Pietų IV“ bendruomenės senbuvis Jonas Šečkus.

Kartu su dar penkiais bendraminčiais jis į Razgradą keliavo traukiniais. „Startavome sekmadienį iš Vilniaus, keliavome per Lenkiją, Ukrainą, Rumuniją ir Bulgariją. Trumpam buvome sustoję Lvove, susitikome su savo bičiuliais iš vietos „Karpaty“ klubo. Kelionė baigėsi trečiadienį ryte. Aš iki šiol į išvykas keliaudavau kitais būdais, bet šį kartą Ingvaras Butautas – Storas mane įkalbėjo išmėginti traukinius. Sakyčiau, kad buvo visai įdomu, prisiminiau jaunystės laikus“, – linksmai nusiteikęs dėstė J.Šečkus.

Iš viso Razgrade turėtų susirinkti apie pusšimtis „Žalgirio“ gerbėjų. Pasak J.Šečkaus, komandą palaikys ne tik lietuviai. „Turėsime ir gerų draugų iš užsienio – bus keli ukrainiečiai, vienas geras „Pietų IV“ draugas iš Tbilisio. Palaikymas tikrai bus, o jei bulgarai savus palaikys taip kaip Vilniuje, tai mes čia neturėsime konkurencijos“, – teigė „Pietų IV“ atstovas.

„Žalgirio“ pergalė pirmose tarpusavio rungtynėse pakylėjo visų Lietuvos futbolo gerbėjų lūkesčius. Sostinės ekipos fanai taip pat nesileido į kompromisus. „Patekimas į kitą Čempionų lygos atrankos varžybų etapą yra būtinas. Dabar turime labai neblogą galimybę ir privalome ja pasinaudoti. Tikiu, kad tai yra realu“, – ryžtingai užbaigė J.Šečkus.

„Žalgirio“ ir „Ludogorets“ akistata Razgrade šiandien prasidės 21 val. Rungtynes tiesiogiai transliuos LRT televizija.